سبد خرید
نمایش فاکتور و پرداخت

چرا با وجود درخواست من برای تغییر رمز حساب کاربری، رمز عبور جدید برای من ایمیل نشده است؟

menuordersearch
دسته بندی کالا ها
/uploadfile/file_portal/site_8743_web/file_portal_end/Seting/Background/shegeft.png
تلفن پشتیبانی09999902328
جمعه ۲۹ آبان ۹۴
(0)
(0)
چرا با وجود درخواست من برای تغییر رمز حساب کاربری، رمز عبور جدید برای من ایمیل نشده است؟
لطفاً ایمیل‌های اسپم(spam) خود را چک کنید. به ویژه ایمیل‌های ارسال شده به حساب‏‌های کاربری gmail گاهی spam می‌شوند.
aparatfacebookgooglelinkedintwiter
مطالب مشابه
نظرات کاربران
*به این مطلب امتیاز دهید
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

بستن
*به این نظر امتیاز دهید
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

0 نظر
خــــانه ورود سبد خرید
بازگشت به بالا
همراه ما باشید!instagramWhatsApptelegramtelegramsorosh

استان اردبیل،شهرستان اردبیل،بخش مرکزی،شهر اردبیل،منطقه۲،شهرک سبلان فاز۲،میدان باکری،خیابان فلسطین،خیابان جیحون،ساختمان یکاترینبورگ،طبقه همکف،واحد تجاری شماره۱ (دفترمرکزی و شعبه یک) طبقه۳،واحد۳(دفترمدیرعامل)
هلدینگ ایماخو (گروه نشنال) نشنال انفورماتیک
شناسه صاپست:۰۲۱۲۳۲۸
شماره تلفن های تماس: ۰۲۱۹۱۰۹۲۳۲۸ - ۰۹۹۹۹۹۰۲۳۲۸
سرشماره های پیامکی:
09982002328(OTP و ابلاغ الکترونیک)
0217000002328(تبلیغاتی)
ایام و ساعات فعالیت: شنبه تا چهارشنبه از ساعت 10 الی 20

مشاهده بیشتر
جستجو
logo-samandehi